پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151335
تلاش ها براي رفع موانع سرمايه گذاري در صنعت استان چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1394/02/13 20:13:14
نمایش : 1186
تلاش ها براي رفع موانع سرمايه گذاري در صنعت استان چهارمحال و بختياري با ايجاد زير ساخت هاي مطلوب بصورت جدي در حال انجام است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ در بازديد معاونين سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران از شهركهاي صنعتي استان ،تلاش ها براي رفع موانع سرمايه گذاري در صنعت استان چهارمحال و بختياري كه با ايجاد زير ساخت هاي مطلوب بصورت جدي در حال انجام است ،بسيار رضايت بخش ارزيابي كردند.

معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران در خلال اين بازديد گفت: سال گذشته مجموعه شركت شهركهاي استان چهارمحال و بختياري تلاش هاي قابل توجهي براي ايجاد و راه اندازي طرح هاي جديد در زمينه زير ساخت ها در شهرك هاي صنعتي اين استان انجام دادند که منجر به حضور و استقبال چشمگير متقاضيان سرمايه گذاري شد.

فرشاد مقيمي از انعقاد تفاهم نامه ميان اين سازمان و برخي بانك هاي عامل خبر داد و افزود: با انعقاد اين تفاهم نامه زمينه و بستر براي سرمايه گذاري متقاضي اين حوزه بيش از پيش همواره گرديد و اميد مي رود بزودي شاهد رونق صنعت و رفع بيكاري بويژه در استان چهارمحال و بختياري باشيم.

معاون عمران و محيط زيست سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران نيز گفت: هدف اصلي شهرک‌هاي صنعتي ايجاد هماهنگي و استفاده مطلوب از امکانات زيربنايي و ارايه خدمات مناسب و ضروري براي متقاضيان سرمايه‌گذاري در زمينه توليدات صنعتي بوده و شناسايي متقاضيان واقعي از اهميت بسيار زيادي برخوردار است،

فتحعلي محمد زاده در ادامه اظهار كرد: بايد با اين نگاه که واگذاري هر قطعه زمين، مي‌تواند باعث ايجاد اشتغال پايدار براي چند نفر شود، به موضوع واگذاري زمين‌هاي صنعتي با نگاه ويژه سرمايه گذاري و توليد توجه شود، که به دليل نبود اين نگاه در برخي مواقع و بلا استفاده ماندن برخي اراضي مجبور به اجراي طرح توسعه و پذيرفتن هزينه‌هاي بيشتر مي‌شويم.


رضا گنجي مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري در حاشيه اين بازديد گفت: شهرک‌هاي صنعتي در مناطق مختلف فرصت استفاده از منابعي را مي‌دهند که با بهره گيري صحيح و حمايت درست از آنها مي‌توان بخش مهمي از مشکلات اقتصادي استان را برطرف کرد، به همين دليل در تلاش هستيم در واگذاري اراضي تمامي اصول قانوني رعايت شود.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري اضافه كرد: با عنايت به سياست هاي دولت تدبير و اميد و هماهنگي و همکاري دلسوزانه بين مديران استاني روند توسعه در بخش صنعت در آينده نزديک اميدوارکننده است و فراهم کردن زيرساخت ها براي جذب سرمايه گذار و ايجاد اشتغال از ضروريات امکان ناپذير امروز صنعت استان است که با پيگيري هاي مستمر ،اين امر در حال اقدام است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html